Some things are too wonderful to be true!

Two girls, sisterly love & a blogspot =P

Tuesday, September 27, 2005

Weekly update...

Maybe I should update this site once a week, liat la kalau ku rajin & if ada cerita to share. Anyway, spent most of the time at home last week watching tv & reading, aku yg nda biasa liat tv ani pun jadi tv junkie sudah ehe but it’s all good la at least ada jua kan di buat. Only went out on Sunday, atu pun went to the carnival thingy di Seria and KB. As usual di Seria ada car show and the audio system thingy and di KB lagi boring, ada unta tua haha. Rasa ku this carnival thingy semua nya boring, kalau dulu2 aku tah paling iski but now not anymore, not my cup of tea la haha. I was so happy cause terjumpa a friend of mine yg batah nda ku jumpa (Dee, if u’re reading this, I’m talking about u la ni) atu panjang cerita tani, satu buku pun nda habis, hairan indon2 & thailand2 siring tani meliat tani haha nanti lagi sambung cerita mun tani terjumpa lagi ah ehe.

This week pun I might stay di rumah saja memanjang but I have a few things to do this week. I had my malay oral yesterday. The people called me up 3 hrs before the oral suruh dtg ke chung ching and aku nda tau apa2 cause until now aku balum dpt my timetable and my index number yet. I was waiting dgn penuh sabar nya for the timetable kali tarus2 drg suruh dtg ke chung chung, like wtf kan! Buleh gtau awal2 sikit, baik jua oral ganya waa mun written paper lagi tia mental. Buduh kali drg ani. Baik jua aku ani urg nya cool and okay with it ehe. Tomorrow I’ll have my undang2 test, baru tah ku undang2 ani after a few times ku suruh tukar hari lain atas sebab2 yg tertentu.

Anyway, I have to go now. Buring ku kan bercerita ehe. Next week lagi ku update i
nsyaallah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home